من نوک سینه هام درد میکنه برا چیه از الان؟😬

۶ پاسخ

منم هم هفتتم ،درد میکنه نوکشون واقعا عذاب اوره شوشو دس بزنه جیغ میزنم در این حد

برای من که از الان درد داره🤦‍♀️

من زیاد درد نداشتم ولی دو سه روزه بیشتز شده تیر کشیدناش برا شما هم رفته رفته تیره میشه؟

غدد های شیری

من از اول درد میکرد

من از اولم درد میکنن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری