خانما من سینه سمت چپم یه چی زرد زده رو نوک سینه هام درد داره از چیه؟

۳ پاسخ

کاملا عادیه
مجرای شیره ک بعدا اون چیز زردی ک میبینی از روش کنده میشه و شیر ازش خارج میشه
حتی اون چیز زرد ک میگی رو میتونی با دست هم بکنی ولی اینکارو نکن درد سینه ات بیشتر میشه یه چیزی شبیه چربیه ک از خود شیر ساخته شده
منم نوک هر دو سینه ام به قدری درد میکنه ک پیراهنم بهش میخوره دوست دارم گریه کنم

نمیدونم اما احتمال داره التهاب شده حتما به مامایی که تحت نظرش هستی نشون بده یا دکترت

عزیزم ترشح سینه گاهی یه عده زود شیر میاد تو سینشون
مرتب دوش بگیرید
سینتون رو دست نزنید
لباس زیرتون مرتب عوض کنید 🫂🌹

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری