۶ پاسخ

طبیعیه ولی اصلاااا فشار نده، خدایی نکرده زایمان زودرس و انقباض اتفاق میفته

سینه هارو تحریک نکن باعث سقط جنین میشه

این کارو نکن خوب نیست منم اینجورم سینه هات میخان شیر تولید کنن این مایع در میاد این مایع برای بچه خوبه نباید اینکارو کنی آخ

سینه هاتون دست نزنید ایمان زودرس میاره

اصلا فشار نده کار خطرناکیه

منم هی نوک سینه هامو فشار میدمم مایع ابکی میاددد چرا خطرناکه🫤

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ام بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ودوم بارداری