ازمایش سلفری چی هست کی انجام میشه؟

۲ پاسخ

یه ازمایش خون هست که سلامت ژنتیکی و جنسیت جنین رو با دقت ۹۸٪ انجام میده واسه یه سریا انتی و ازمایش اون ریسک میزنن میفرستن سل فری انجام بدن ولی چون ارمایش خیلی دقیقی هستش خیلی ها هم کلا از اول خودشون میخوان که انجام بدن و خیالشون هم بابت سلامت و هم جنسیت راحت باشه من انتیم خوب بود ولی چون میخواستم سل فری انجام بدم دیگه ازمایش انتی رو انجام ندادم چون سل فری خودش کامله هزینه هم ۷۳۰۰ هست

اگه سن بالای سی و پنج باشه یا حاملگی چندقلویی یا نتیجه مشکوک در آزمایش انتی باشه باید آزمایش سلفری داد
یک نمونه خون از مادر می گیرن و ژن ها و کوروموزوم های بچه رو از اون پیدا می کنن و چکش می کنن

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان مامانی🍁 مامان مامانی🍁 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی