سلام دخترا اسم دختل با ف یا م بنظرت

۶ پاسخ

شوهر من مهدی هست من اسم بچه اولمو مهدیس گذاشتم به باباش بیاد.
دومی رو هم باز یه چیزی انتخاب میکنم به مهدیس و مهدی بیاد

تو نت بزن اسم زیاد میاره

فادیا اسم بچه اول تونه؟

بنظرم نظر کسی نخوا
خودت همسر بشنید تصمیم بگیرید

فاطمه ، فایزه
مهناز، محیا،محوا،ماهلین،ماهور،ملورین،مهسا،مینا،مریم

😭😭😭خیلی سخته مخم نمی‌کشه انقدددد این مدت دنبال اسم بودم

سوال های مرتبط

مامان مهیاکوچولو😍🫀 مامان مهیاکوچولو😍🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۶ ماهگی
مامان پسرا مامان پسرا قصد بارداری
مامان فَـرسام🥹🎀 مامان فَـرسام🥹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مادرقند عسل💙 مامان مادرقند عسل💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهیار کوچولو مامان مهیار کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری