۱ پاسخ

هیچ فرقی ندارن ساختار همشون یکیه
حالا بخاطر طعم متفاوت میخورن بچه ها
مثلا دختر من ببلاک دوس داره با اون وزنش عاالیع بچه دوستم نان دوس داره

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱ سالگی
مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۱۳ ماهگی
مامان لیا مامان لیا ۱ سالگی