خانوما کی به نینیهاتون قطره اهن دادین

۳ پاسخ

من از موقعی که به دنیا اومده دارم میدم دکترش گفت

از شیش ماه به بعد باید داد . اونم با گفته پزشک یا بهداشت . زودتر نه

من از سه ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی
مامان .🐣. مامان .🐣. ۹ ماهگی
مامان جانان🩷 مامان جانان🩷 ۷ ماهگی