۱ پاسخ

کلا اگ بچه نمیخوای بعد پریودت تا بیستم سیکلت جلوگیری بکن چون ممکنه باردار بشی حالا اگ بچه میخوای بعد پریودی تا بیستم اینا جلوگیری نکن تا بچت بشه اونم اگ مشکلی ندارید ممکنه بشید اگ تنبلی واینا داشته باشی ک ب اسونی حامله نمیشی

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری