۴ پاسخ

منم کلا از ده هفته بر طرف شده نگران نباش

سلام عزیزم منم حالت تهوعم رفته طبیعیه میگن

خوشبحالت من فردا ۱۴ هفته میشم همچنان تهوع دارم بالا میارم

میره هی میاد علایم …. صدای قلبشو شنیدی ؟!

سوال های مرتبط