سلام دخترادقیقا کی برم انومالی خوبه؟

۱۳ پاسخ

از ۱۸ هفته میرن

من 18هفته 6روز رفتم دقیق بود

۱۸ هفتگی

۱۸ هفتگی

۱۸ دقیقه

۱۸ هفته کامل شد برو من۱۸.۴روز رفتم

من امروز رفتم هفده هفته

تصویر

سلام ۱۸ هقته تا ۲۰ وقت هست ولی بهترین زمان اوایل ۱۸ هفتگی هست من خودم ۱۸ هفتو ۴ ،۵ روز رفتم

من ۱۸ هفته ۵ روز بودم که امروز رفتم انجام دادم خدا رو شکر همه چی خوب بود....

۱۸برو که همه چیز مشخص باشه مجبور نشی هی سونو بدی

پایان هجده هفته خوبه

میگن 18هفته دقیق بهترین زمانه

سلام معمولا میگن 18هفته بهترین زمانه

سوال های مرتبط

مامان جانم پسرم مامان جانم پسرم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نهال☘️ مامان نهال☘️ ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دریام🩷🥹 مامان دریام🩷🥹 ۴ ماهگی
مامان مامان مرسانا مامان مامان مرسانا ۳ ماهگی
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۵ ماهگی
مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری