سلام انومالی کی خوبه برم فردا وارد 16هفته میشم

۵ پاسخ

خانمی شما دوتا پسر دارید؟

خیلی زوده

به من دکتر گفت ۱۷ هفته بیا

۱۸ هفته باید بری

هنوز زوده ۱۸ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وپنجم بارداری