خانما بهترین زمان آنومالی کی هست؟

۵ پاسخ

من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم

منم ۱۸ هفته و ۴روز رفتم

۱۸ هفته و دو یا سه روز

۱۸ الی ۱۹ هفته

توی ۱۸ هفته
حالا ۱۸ هفته و دوسه روز
تا ۱۸ هفته و شیش روز

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی
مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مادردوتا پسر مامان مادردوتا پسر ۴ ماهگی
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیهاد💙🧿 مامان نیهاد💙🧿 ۱ ماهگی