خانما بهترین زمان مال آنومالی کی هست ؟

۳ پاسخ

دکتر من گفت ۱۲ اینا برم نوبت گرفته بودم ۱۸ ام گفت دیر میش فک کنم بشم ۱۷ هفته ۴ روز اینا گفت اون موقع انجام بدم

من امروز رفتم

18هفته و 3روز

سوال های مرتبط

مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی
مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مادردوتا پسر مامان مادردوتا پسر ۴ ماهگی
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیهاد💙🧿 مامان نیهاد💙🧿 ۱ ماهگی