۲ پاسخ

چون زیاد میدی در حد یه قاشق مرباخوری سر پر کافیه

چون رفلاکس داره و فرنی باعث تشدیدش میش

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان 👑هامین👑 مامان 👑هامین👑 ۱ سالگی