۴ پاسخ

اغوز سینه به بچه میدی بعد شیر میاد

خداروشکر اون شیر نیست او اغوس سینه س واس لچه خیلی خوبه واس افت قند و تیروئیدش

من ۱۶هفته بودم میرفت زمین مجبور میشدم همش سوتین بزنم

آخه عزیزم نگران نباش بچت با شیر خودت بزرگ میشه ایشاالله 🥰

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی