۳ پاسخ

آبگوشت گوسفند و مرغ و اردک و... کلا آبگوشت شیر افزاس من تا میخورم سینم پر میشع

پاچه گوسفند
طالبی
مایعات
سیرابی
بخور

نسکافه یا کاپوچینو بخور
محشرههههه من تا ۳روز شیر نداشتم آغوز میومد رفتم حموم با آب گرم ماساژ دادم سینه هامو بعدش ک کاپوچینو خوردم انقد راحت شدم شیرم پرمیومد

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۵ ماهگی
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان اِلارا مامان اِلارا ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان حسین ورضا💙 مامان حسین ورضا💙 ۱۴ ماهگی