چکار کنم شیرم زیاد بشه؟

۷ پاسخ

رازیانه دم کن بخور خیلی عالیع هم شیرتو زیاد میکنه هم رحمت و جمع میکنع و گرم

عزیزم خودش زیاد میشه اوایل شیر دهیت بخاطر اون

آنقدر ب مامانا گفتم ک دیگه خودمم خسته شدم😐 دلستر گاز داره ممکنه بچه دل درد بگیره آبگوشت هم نفخ داره شوید پلو اینا سردیع و همیشه نمیشه خورد قرص ها هم ک‌معلومه عوارض خودشو داره تنها راه طبیعی ک از قدیم بوده و خیلی تاثیر داره و هیچ گونه عوارضی ندارع دم کردن چای بادیان هست ک بهترین راه برای افزایش شیر مادره شیرین و در دسترس بدون هزینه زیادی از همه عطاری ها میشه تهیه کرد و مثل چای دم کنید بخورید

دلستر عالیه

قرص لاکتاول عالیه
آب هویج و ترکیب خرما و گردو و سمنو و آبگوشت و شوید پلو ، اینا شیر رو زیاد میکنن بخصوص آب هویج از همه بیشتر

قرص لاکتاول بخر
و پودر گالاکتومید

قطره شیرافزا بعد هروعده غذایی

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۵ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان اِلارا مامان اِلارا ۸ ماهگی
مامان حسین ورضا💙 مامان حسین ورضا💙 ۱۴ ماهگی