۸ پاسخ

ببین بلال معجزههه می‌کنه.من شیر نداشتم قطره قطره میومد.بلال خوردم روز بعدش سینه هام شده بود عین سنگ انقد پر شده بود

اب هویج برامن خیلی خوب بود

خرما.. هویج یا آب هویج
بستنی
چایی
بادام
اینا شیر زیاد می‌کنه

من وقتی هر نوع گوشتی (مرغ..گوسفند..ماهی) با برنج بخورم شیرم خیلی زیاد میشه...بزتر غذات یکم چرب باشه ...خرما و کنجد و مایعات هم خوبه

لاکتاول من خوردم خوبه شیرموزیادمیکنه

قطره ی شیر افزا بگیر روزی 3 بار تو یه استکان آب و یه دونه قند با 30 قطره بریز بحور

دلستر بخور شیر افزا بخور

ماهی بخور بخصوص ماهی هایی که چرب هستن مثل کپور

سوال های مرتبط