۸ پاسخ

گوشت تو شیشه ،آب هویج ، دلستر مالت ، چای کمرنگ ، خرما ، ماکارونی

من خودم شیر خوردم
کاهو نفاخ داره ولی خیلی خوبه آبگوشت هم نخودنفاخ داره ولی من آبش و خوردم خیلی تاثیرداشت

پودر شیر افزا

چند روز اول تا حدودی طبیعیه. برای من آبمیوه طبیعی و آش و سوپ تاثیر داشت.

دکتر من گفت اینا رو بخور: هفته ای یه بار حلیم بدون دارچین ، خرما پاچه گوسفند مایعات زیاد، اب سیب و هویج، دلستر ولی ۵-۶ ساعت بمونه که اصلا گاز نداشته باشه ، و واقعا شیرم زیاد شده

برای منکه هنوز زیاد نشده

شله شونیز درست کن

قطره شیرافزا بگیر بخور

سوال های مرتبط