گوشت تو شیشه ،آب هویج ، دلستر مالت ، چای کمرنگ ، خرما ، ماکارونی
من خودم شیر خوردم
کاهو نفاخ داره ولی خیلی خوبه آبگوشت هم نخودنفاخ داره ولی من آبش و خوردم خیلی تاثیرداشت
پودر شیر افزا
چند روز اول تا حدودی طبیعیه. برای من آبمیوه طبیعی و آش و سوپ تاثیر داشت.
دکتر من گفت اینا رو بخور: هفته ای یه بار حلیم بدون دارچین ، خرما پاچه گوسفند مایعات زیاد، اب سیب و هویج، دلستر ولی ۵-۶ ساعت بمونه که اصلا گاز نداشته باشه ، و واقعا شیرم زیاد شده
برای منکه هنوز زیاد نشده
شله شونیز درست کن
قطره شیرافزا بگیر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.