بچه ها جواب غربالگری دوممم اومد ببینید

تصویر
۴ پاسخ

من سر در نمیارم
ایشاالله خوبه

عزیزم عدد انتی چند بود من ازمایش غربالگری دوم دادم چون دکترم گفت ۲.۱عددش محض احتیاط بده
عدد بالای ۲.۵ میگن خوب نیست ...

سلام عزیز درست چند هفته رفتی سونو هم دادی

دکتر گفت ک غربالگری دوم و بدی غربالگری اولت خدایی نکرده مشکلی داشته؟

سوال های مرتبط

مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری