۵ پاسخ

نوش جونت بشه
گلی پسری هم خوب بخوابه

دلممم خواست🥲

نوش جان
منم عاشق سکوت آخر شبم که دخترم خوابه
آدم کمی واسه خودشه

نوش جون من اصلا میوه دوست ندارم

به به نوش جونت عزیزم .از فرصت استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی
مامان زینب جان مامان زینب جان ۴ سالگی
مامان ناروین مامان ناروین ۳ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۴ سالگی
مامان جوجه طلایی🐥 مامان جوجه طلایی🐥 ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی