۳ پاسخ

واسه من دردو سوزش شدیده.قسمت نازکیه پوست زیرشکم سمت راست خودم.از دکتر پرسیدم گفت طبیعیه😓

منم اینجوری نمیدونم جرا درد دارم

خب بچته دیگه

سوال های مرتبط

مامان نی نی جدید.. مامان نی نی جدید.. هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد