رد واکسن چهارماهگی پسرم اینطور شده چکا کنم

تصویر
۴ پاسخ

خوبه که مشکلی نیست

خوب میشه

امروز پسرم واکسن زد اونی که میزد میگفت پای چپ جدیدا خیلی داره عوارض میده و سفت و متورم میشه حتما کمپرس گذاری و دقیق انجام بده حتی ساعت بزار شبم هر یساعت کمپرس بزار اگه دیدی بعد چندروز سفت و دردناکه بیارش بهداشت

برای پسر منم اینجوری شد چیزی نیست خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان سید سبحان🧢💙 مامان سید سبحان🧢💙 ۱۷ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی