افزایش بزاق دهان از علائم بارداری ؟

۹ پاسخ

البته چند ماه اقدام بارداری و دارو و قرص و امپول استفاده کردم

سلام من تا الان پریودی ۲۸ روزه داشتم ماه قبل دوره ۲۳ روزه ۲ بار داشتم الانم پریود نشدم امکان داره باردار بشم

بله من وقتی پسرم رو باردار بودم این جوری شده بودم اب دهانم خیلی زیاد شده بود کلافه کننده

انشالله ک علایم بارداردیت باشه

من دهنم تلخه خيلي روز ١٣ ازاد سازي تست زدم منفي بود كه امروز ميشد

بله گلم

بله عزیزم از علایم بارداریه ولی زیاد شایع نیس

نه سردی خوردی

منم همینجوریم همش تف مف دارم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان گل پسرمون مامان شاهان گل پسرمون روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری