واکسن 18 ماهگی چندتاست؟
تو دست میزنن یا پا ؟

۸ پاسخ

هردوتا پا بود

دوتاس یکی دست یکی پا من امروز صبح زدم الانم بچه خیلی اذیته همش تبش میره بالا خیلی باید مراقب بود

منم امروز زدم خیلی اذیته نمی تونه راه بره تب داره همه اش گریه میکنه

دوتاش پا زدن

اره ی دست وی پا ک‌ ی خورده پا اذیتشون می‌کنه من دو روز پیش برا دخترم زدم

دوتا فک کنم یکی دست یکی پا اون پااذیتشون میکنع

دوتا یکی دست یکی پا بای قطره تو دهنش

دتاس توی دست و پا دستش درد نداره پا میگن درد داره

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان ۱ سالگی
مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی
مامان هامین🥹❤️ مامان هامین🥹❤️ ۲ سالگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری