واکسن ۱۸ ماهگی رو میزنن تو پا یا توی دست؟

۳ پاسخ

من دیروز زدم یک پا یک دست

هر دو رو توی پاش زد

یدونه پا،یدونه دست بایه قطره

سوال های مرتبط

مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی
مامان هامین🥹❤️ مامان هامین🥹❤️ ۲ سالگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جانِ دِل🫀😍😘 مامان جانِ دِل🫀😍😘 ۲ سالگی