خانما واکسن ۱۸ ماهگی تو کدوم پا میزنن؟

۵ پاسخ

انشالله سبک باشه براش با دل راحت براش بزن ب حرف کسی گوش‌ نده واکسن مهمیه

پای چپ دست راست

برا چی میخوای بزنی؟
خیلی ضرر داره
ول کن بچه رو
گناه داره

پای چپ دست راست

کدوم دست؟

سوال های مرتبط

مامان جانِ دِل🫀😍😘 مامان جانِ دِل🫀😍😘 ۲ سالگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی
مامان هامین🥹❤️ مامان هامین🥹❤️ ۲ سالگی
مامان معراج🩵جانا🩷 مامان معراج🩵جانا🩷 ۱ سالگی