بچه‌م دو روژه بخاطر واکسن تب داره..کی خوب میشه😔

۲ پاسخ

جون دلم.دختر منم هنوز تب میکنه ۴،۵ روز گذشته اما اذیته.خیلی واکسن کوفتی بود

خوب میشه نگران‌نباش

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۱ سالگی
مامان 🧡روشا🧡 مامان 🧡روشا🧡 ۱ سالگی
مامان دو تا گل پسر💙 مامان دو تا گل پسر💙 ۶ ماهگی