خانوما سونو انومالیم خوبه همه چی؟

تصویر
۷ پاسخ

من۱۶هفته رفتم گفت دختره یعنی ممکنه تغییرکنه جنسیتش تو انومالی

مبارک باشه عزیزم به سلامتی منم یکشنبه انومالی دارم برام دعا کن

ان تی ضربان قلبش چقد بود؟

خوبهه عزیزمم سالمم بغلش بگبری😍

عالیه عزیزم ،جنسیت پسر هستش مبارکه گلم

همه چی خوبه گلم تا اونجایی که من اطلاع دارم 😅جنسیتم پسره
مبارکت ان شاءالله سالمو سلامت بغلش بگیری

عالیه ماشالله بچه هم پسره خدا حفظشکنه

سوال های مرتبط

مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرامِ جانَم🥺🩵 مامان آرامِ جانَم🥺🩵 هفته چهلم بارداری
مامان سدنا مامان سدنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا ۱ ماهگی
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آسمان🌸 مامان آسمان🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته نوزدهم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی