سلام خانوما سونو آنومالیم خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

یه سوال ازمایش که دوهفته قبل آنومالی میدی باید ناشتا باشی؟

جنسیت رو ننوشته ؟ یا ب خودتون گفت

من از سونو سر در نمیارم
اما تکوناشو حس میکنی؟؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرامِ جانَم🥺🩵 مامان آرامِ جانَم🥺🩵 هفته چهلم بارداری
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آسمان🌸 مامان آسمان🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سدنا مامان سدنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا ۱ ماهگی
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته نوزدهم بارداری