سلام خانما سونو آنومالیم خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم شما فلوکونازول برای عفونت خوردین من الان ۱۸ هفتم دکتر بهم داده با پماد و قرص مترونیدازول میخوام ببینم مصرف کردین فلوکونازول رو لطفا راهنمایی کنید🙏🏻❤️

نی نی هم که دختره😍🩷 مبارکه

من برا سونو انومالیم نوشته بود نرمال از شما نوشته ok که همون نرماله عداد هم سر در نیاوردم چت جی پی تی هم که نیس برو دکتر نشون بده

بنظر میاد خوب باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان سدنا مامان سدنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرامِ جانَم🥺🩵 مامان آرامِ جانَم🥺🩵 هفته چهلم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا ۱ ماهگی
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی