عزیزم شما فلوکونازول برای عفونت خوردین من الان ۱۸ هفتم دکتر بهم داده با پماد و قرص مترونیدازول میخوام ببینم مصرف کردین فلوکونازول رو لطفا راهنمایی کنید🙏🏻❤️
نی نی هم که دختره😍🩷 مبارکه
من برا سونو انومالیم نوشته بود نرمال از شما نوشته ok که همون نرماله عداد هم سر در نیاوردم چت جی پی تی هم که نیس برو دکتر نشون بده
بنظر میاد خوب باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.