خانما ببینین سونو انومالیم خوبه یانه

تصویر
۴ پاسخ

دقیقا چندهفته و چند روز رفتی؟

دیش داره 😂😂😍😍

اره خداروشکر خوبه عزیزم ❤️

فعالیتت در چ حد بود از سونو انتی تا انومالی

سوال های مرتبط

مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آسمان🌸 مامان آسمان🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سدنا مامان سدنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا ۱ ماهگی
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا ۶ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی