سلام خانما سونو آنومالیم خوب هست؟

تصویر
۷ پاسخ

همه چیی نرمال
خداروشکر
خ
ای ننه بچتون دخترههههه😍😍😍😍

سلام خداراشکر مبارک باشه🙏🩷🥰حدس زدم دختره

همه چی نرماله خدارو شکر، نی نی هم دختره خدا😍🥹مبارکت باشه به سلامتی بغل بگیریش

سلام عزیزجان مبارکه بله همه چیز اوکیه

عالیه رفتی پیش صنعتی

اره خوبه

همه چی طبیعی شکر عزیزم ، علائمت چی بود شما؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آسمان🌸 مامان آسمان🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرم💙💙🧿👶 مامان پسرم💙💙🧿👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مرسانا خانوم مامان مرسانا خانوم ۵ ماهگی
مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا ۶ ماهگی
مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وچهارم بارداری