تو سونو انومالیم وزن بچه و مینویسه؟ کجاش هست

۲ پاسخ

شما تحت نظر کدوم دکترین؟منم هم هفته شمام شیرازیم

اره عکس سونو رو بفرست بگیم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌ام بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرم💙💙🧿👶 مامان پسرم💙💙🧿👶 روزهای ابتدایی تولد