چیز خیلی بدیه تو سونو انومالیم

تصویر
۳ پاسخ

بچه من یدونه توسرش داشت انومالی تا ۲۸ هفته دفع شد

عزيزم توي همين گهواره خيليا نوشتن بچه شون كيست سر داشته توي انومالي اما چند هفته بعد خودش رفع شده

سونوگرافت چی گفت بهت؟

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان alma.Radvin♥️💙 مامان alma.Radvin♥️💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سدنا مامان سدنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایهان و فسقلی مامان ایهان و فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته نوزدهم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا ۱ ماهگی