بچه ها این سونو انومالیم خوبه

تصویر
۹ پاسخ

فقط استراحت کن چون جفتت پایینه

شما ۱۹ هفته ای پس چرا سونو زده سیزده هفته

آنومالیه؟؟؟چرا نوشته ۱۳ هفته

جفتتون پایینه

بله همه چی خوبه

جفتت پایینه انگار؟به منم گفت یه مقدار پایین

عزیزم این انومالی نیس انتی هستش ن خداروشکر مشکلی ندلره

یکم جفتت پاینه

چرا سن حاملگی رو نوشته سیزده هفته و یک روز

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان سدنا مامان سدنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا ۱ ماهگی
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا ۶ ماهگی
مامان آسمان🌸 مامان آسمان🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری