بچه ها این سونو انومالیم هست ببینید خوبه

تصویر
۱۸ پاسخ

چون خودش گفت من نمی تونم تشخیص بدم که بچه توی سونو انومالی چی هست

حتی دست و پای بچه نتونسته اندازه بگیره این چه تشخیص سونو بود فکر کنم اصلا الکی جنسیت بچمو تشخیص داد

بابا انقباض الکی نوشته تشخیص هیچی نداده

یعنی چی من سونو انومالی رفتم

فیبروم داری....انقباض هم نشون داده

ممنونم🌹🌹

شوهرم میگه معلومه یاد نداره انتی هم تشخیص نداد

آرا پشیمون شدم رفتم جاش الکی هزینه دادم

امروز بعد از طهر میخوام برم دکتر

فعلا گفته دختر معلوم نیست خودش گفت چون بچه نپرسیده نمی تونم بهت دقیق بگم بچه پیه

فکر کنم کارش خوب نیست هیم بارداری جاش نمیاد

هم سونو انتی منو اذیت کرد هم انومالی نتونست میکه بچه خودشو جمع کرده

یعنی مشکل دارم آره خاکتوصر تشخیص نداد گفت بچه نچرخیده

چرا بالا بخون قلب نوشته
پایین نوشته برا دقیق باید اکو قلب جنین بره همه میرن منم رفتم

این سنو ک هیچی انجام نداده ن قلب ن مچ دست ن پا

فیبرومم داری
منم دارم ی هجده میلی یه نه میلی

نی نی چی بود

اره عزیزم تا جایی دیدم خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سدنا مامان سدنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا ۱ ماهگی
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری