۷ پاسخ

برا منم که زده بود variable
یعنی حرکاتش زیاده و ثابت نیست

احتمالا بچه متغیر بوده چون هنوز کوچولوعن سونوی ۲۸ هفته بری اون موقع وضعیتشو میگه

ببخشی گلم اومدم زیرتاپیکت سیسمونی آنلاین دارم باقیمت مناسب و باورنکردنی فعالیت هم روبیکاوهم واتساپ خوش حال میشم یه سربه سیسمونی عسل جونی من بزنید 🥺🥺🥺
زودی بیاتاجاواسه عضوشدن داریم 😍😍😍🏃🏃🏃
اینم آیدی روبیکام پیام بزارین عضوتون کنم عزیزای دل فقط بگین که از برنامه گهواره هستین مچکرم☺️☺️☺️
@HasbiAllah7890
آیدیم خدمت شما 🙏🌹

برا من ننوشته

برای من ننوشته

داخل سونو می‌نویسه

انومالی خیلی زوده بگن بچه بریچ هست یا سفالیک اخه انقدر کوچولو میتونه تغییر وضعیت بده

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرازم💙 مامان آرازم💙 ۸ ماهگی