چرا تو آنومالی من بریچ یا سفالیک نگفته

۵ پاسخ

شاید عرضی بوده
فارسی هست یا انگلیسی

الان که نمیگم چیه

بعد۲۵هفته معلوم میشه بریچه یاسفالیک اگه بریچم باشه تا۳۶ هفته میچرخه اگه ۳۶هفته نچرخیداون وقت میشه سزارین اجباری

دکتر سونو گرافی نگفت؟
من کل انورمالیم خارجی نوشته
و تو اون متن انحصاری نوشته شده
بده چت جی بی تی برات ترجمه کنه شاید نوشته

هنوز بچه خیلی کوچیکه، مدام میچرخه و ثابت نیست

سوال های مرتبط

مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری