مشخصه بریچ هست یا سفالیک؟

تصویر
۷ پاسخ

عزیز برا من اولا کلا بریچ بود دو روز قبل رفتم سونو سفالیک شده😁ولی خب در کل مهم نیس چون سزارین میشم من

قدامی نوشته عزیزم مثل مال من

عرضیه ،برامنم عرضیه اگه نچرخه سزارین میشیم ،انشالاکه بچرخه

نوشته ک عرضی

عرضیه

بریچ یا سفاریک یعنی چی دوستان

فکر کنم عرضیه برای منم عرضی بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه❤️ مامان معجزه❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رستاالوچه ای مامان رستاالوچه ای ۱۱ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی