۳ پاسخ

منم طعم دهنم خیلی بده مزه آب و دوست ندارم سر دخترم این مدلی نبودم ولی الان همش دوست دادم آدامس بجوم تا طعمش حس نشه

مال اسید معدس یه چند روز دیگ بهتر میشی صبوری کن.
ویار داری ؟

منم تا هفته ۱۶ همین بودم
بعد دیگه درست شد.
الانم با بعضی از غذاها باز همین حالت میشم ولی خب خیلی کمتر شده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی
مامان هدیه امام رضا😍 مامان هدیه امام رضا😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری