۵ پاسخ

من عكسش تو يه جاي سفيد ميگيرم ١٩٠ ميزنم واسم اديت ميزنن خيلي خوشگل ميشه

تاپیکمو نگاه کن

الان میتونی با میوه های تابستونی بگیری
زردالو هلو گیلاس البالو
میتونی با لوبیا قرمز بگیری
ماکارانی شکلی
تخم مرغ
خیار حلقه کنی بذاری
با اسباب بازی خونه سازی
با توپای رنگی

من با گوجه سبز گرفتم
با هویج
با گل
با اجیل
با بادکنک عدد
با اسمارتیز
با کاکائو بسته ای بایکیت
۳ماهگیشم تم یلدا و کریسمس گرفتم

کیک بادکنک

سوال های مرتبط

مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی
مامان یوتاب مامان یوتاب ۱۰ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان پسر گلی مامان پسر گلی ۹ ماهگی
مامان فسقلی کوچولو🥰 مامان فسقلی کوچولو🥰 ۷ ماهگی