سلام شربت ایمونوس بهتره یا سانستول؟؟

۵ پاسخ

میگم که سانستول ب بچم دادم یه زره تعقیر تو بچم ندیدم ن اشتها ن وزن ن هیچی

من استفاده میکنم عالیه

مولتی آسماوویت بخر یا کیندر

ممنونم عزیزم میدونی چ شربتی خوبه برا دخترم بگیزم یه کم اشتهاش باز بشه

من سانستولو استفاده کردم زیاد خوب نبود ولی ایمونوس رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان مهند تو دلی مامان مهند تو دلی هفته یازدهم بارداری
مامان مهتاب و ستاره ❤ مامان مهتاب و ستاره ❤ ۱ سالگی