۵ پاسخ

علائم چی داری ؟

روز موعد برو

منم دوروز قبل موعد ازمایش دادم بتا500بود

دو سه روز دیگه که نیاز به تکرار نباشه

٢،٣روزبعد موعد برو
البته الانم بری نشون میده ک باید هر۴٨ساعت تکرارکنی ببینی بالارفته یا ن

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها 😘🩵 مامان دوقلو ها 😘🩵 هفته سی‌ام بارداری