علائم رفلاکس نوزاد چیه؟

۲ پاسخ

دخترم داره وزنش خوب پیش رفته ولی خیلی لاغر دیده میشه البتع گاها اعتصاب شیر هم دارن

رفلاکس اشکار استفراغ کم یا شدید بسته به درجه اش داره کش قوس دادن بدن گریه بی قراری ک بعضیا دارن بعضیا هم نه رفلاکس پنهان هم فکر کنن استفراغ نداره

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۸ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۶ ماهگی
مامان کارن🫀 مامان کارن🫀 ۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۸ ماهگی
مامان ملیکا مامان ملیکا ۷ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان ۶ ماهگی
مامان آرسین مامان آرسین ۶ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی
مامان 🩵آرمان🩵 مامان 🩵آرمان🩵 ۹ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۸ ماهگی
مامان نوید مامان نوید ۱۴ ماهگی