۶ پاسخ

سلام عزیزم باروغن چشم روی سینه هاشو چرب کون یواش ماساژ بده روزی دوبار انجام بده خوب می شه

نه اگه فشارش ندی خطری ندارع

دست نزن خودش میره.درد داره گناهه

شیره داخل سینه بچه وقتی دنیا میان باید اروم اروم فشار بدی بیاد بیرو ن حتملا این کار نکردی الان سفت شده

برا من هست

ن😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان آقا دیان مامان آقا دیان ۱۰ ماهگی
مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان نیهان🤱🏻🤰🏽🩷 مامان نیهان🤱🏻🤰🏽🩷 ۹ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱ سالگی
مامان ارن❤️ایلین مامان ارن❤️ایلین ۱۰ ماهگی
مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۷ ماهگی