۵ پاسخ

دقیقا مث ادرار

منم توهم نشتی داشتم دیروز رفتم سنو آب دورش خوب بوذ

من نشتی کیسه آب داشتم ، اینجوری بود که ظهر خوابیدم عصر بیدار شدم انگار کنترل ادرارمو نداشتم. در همین حد بود .

سرفه کن ببین ازت آب میره

لباس زیرتو عوض کن
قبلشم دستشویی برو
اگر تا یک ساعت چیزی نیومد نشتی نیس

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی