منم خیلی داستان دارم سراین قضیه همش ترشح آبکی دارم نمیدونم اونه یا نه
یوقت خیسم یوقت نه...
ولی داخل واژنمم میسوزه میگم شاید عفونته
دکتر یکشنبه میرم ولی چک نمیکنه ک
کلا معاینه میگه نداریم خوب نیس
من همش فکر میکردم نشتی کیسه آب دارم ی زره راه میرفتم خیس میشد و سرفه میکردم خیس میشد رفتم دکتر هم تست آمینو دادم هم سونو اصلا هیچی نبود بعد اونجا دیدم چقدر همه برا کیسه آب اومدن ...ب نظرم کیسه آب نیست انگار این ماهای آخر ترشح بیشتر میشه
چراانقدنشتی زیادشده😐😐
یه پد بذار سرفه کن اگر زیاد بود و آبکی بود کیسه آبته ، میتونی هم بری بیمارستان ازت تست آمینوشور بگیرن
سرفه کن ببین شلوارت خیس میشه
مال من همراه با ترشح بود حس میکردم ترشح میاد فکر نمیکردم نشتی باشه رفتم سونو تاریخ زایمانم مشخص بشه که سونو گف اب بچه خیلی کمه الان یک هفته هس بستریم شنبه در میارن ۱۷بود شده۷دو روز پیش هم ۶نیم بود امروز بازم میبرن سونو ببینیم چقدر شده
من پری شب کیسه ابم کلا ترکید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.