سلام خانما نشتی کیسه اب چجوریه میدونین😣😔???

۱ پاسخ

کیسه اب اگه نشتی داشته باشه از حالت ترشح عادی بیشتر ازت آب گرم میریزه، باید تست کنی زور بزنی یا بلند شی بشینی یا سرفه کنی چند تا ببینی تو این حالت هم ازت میاد یا نه، اگه تو این حالتا ازت آب بریزه ینی نشتی داره

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا مامان پرنسا ۵ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا ۱۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان Lena🩷🐣 مامان Lena🩷🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری