سلام خانمها نشتی کیسه آب چجوریه

۱ پاسخ

میگن باید راه بری و سرفه کنی اگ نشت کرد کیسه اب هست
اینم من شنیدم دیگه نمیدونم درسته یا ن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا ۱۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ ماهگی
مامان Lena🩷🐣 مامان Lena🩷🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه 🐣💕 مامان جوجه 🐣💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سونیا💗🦋 مامان سونیا💗🦋 ۱۴ ماهگی
مامان ابولفضل والسانا مامان ابولفضل والسانا ۱۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی